فصل های زندگی من

یه کمی حرف

سه شنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۶، ۱۱:۰۱ ب.ظ
امروز سفارش های رنگی رنگیم رسید ... راستش من آدم قوی ای هستم توی خیلی از مسایل دوام آوردم و صبر کردم تنهایی گریه کردم و کنج اتاق کز کردم ولی باز به راهم ادامه دادم ... زندگی بالا و پایین های زیادی داره و همینطور اشتباهات زیادی ولی یاد گرفتم خیلی از چیزها رو ....حرف زیاد واسه گفتن هست ولی خیلی خسته ام اینو نوشتم تا یاد نره حال امشبم رو تا بدونم تمرکزم رو کدوم کلمه بوده و فراموشش نکنم‌
  • ۹۶/۰۵/۱۷
  • سارا بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">