فصل های زندگی من

چهارم مرداد

پنجشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۹ ق.ظ

امروز صبح اول وقت وقتی شنیدم دادن حقوق ها رو می دن بال دراوردم اخه حسابی کفگیر ده دیگ بود و بس که بی جنبه ام البته این روزها تمرکزم روی پس انداز بیشتره ولی خوب یه جاهایی از دستم در می ره ...

واسه همین بدو رفتم دادم موهامو درست کنم چشتون روز بد نبینه الان شدم شبیه یه پسر از بس که کوتاه کردن موهامو من نمی دونم چرا وقتی می ری پیش یه ارایشگر به جای درست کردن ابرو می زنه چشم رو هم کور می کنه ... هی داد بیداد .... از این ها که بگذریم امشب حسابی مشغول در آوردن به اصطلاح سنگ لوزه شدم که فک کنم حالا حالا گلودردم خوب نشه ....

داشتم به این فکر می کردم کی باید یه وقت رو اختصاص بدم واسه خالی کردن خودم و تموم کردن گذشته اصلا راهی هست کسی می دونه چجوری مراحل سوگواری رو باید گذروند .... خسته شدم واقعا

  • ۹۶/۰۵/۰۵
  • سارا بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">