فصل های زندگی من

21 تیر ماه

دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۸:۰۱ ق.ظ

الان با یه لیوان چایی نشستم کنار پنجره ...نوژا خوابه ...با اینکه دیشب تقریبا دیر خوابیدم و هلاک بودم😧😧 ولی ترجیح دادم تا ساعت هشت یک کمی با خودم خلوت کنم ... دیروز روز خیلی خسته کننده ای بود از طرفی بدقلقی های نوژا... از طرفی رفتن به باشگاه 💪💪💪که کل مسیر رو باید توی آفتاب ظهر🌞🌞 برم و برگردم چون تقریبا ساعتش با من هماهنگ تره  ..و از طرفی هم باید می رفتم ارایشگاه و دستی به روح و روانم می کشیدم بلاخره عروسی هم نزدیکه ... هول نکنید عروسی من نیست که عروسیه دختر دایی گرام هست 😆😆😆 حالا خدا قسمت منم کنه بدم نمی یاد سر و سامونی به زندگیم بدم 😊😊 نمی دونم به قول بعضی ها از خیالبافیم هست که همش تصور می کنم من دوباره لباس عروس می پوشم 😯😯یا واقعا ایمان دارم ولی سعی می کنم ایمانم رو حفظ کنم یعنی پیش خدا جوون کاری نداره وقتش که برسه و صلاح بدونه به چشم بهم زدنی درست می شه همه چی 🙏🙏🙏🙏 واسه خودت کارت عروسی طراحی می کنم و با خودم تمام مراحل رو بررسی می کنم ... خوب هر کسی یه فانتزی هایی داره واسه خودش مثل خواستگاری و ....

منم فانتزی های ذهن خودمو دارم شاید به نظر خیلی ها مسخره باشه .. ولی خوب من باورشون می کنم تا شاید یه جایی به حقیقت نزدیک بشه 

مثل اینکه دوس دارم درخواست ازدواجم توی یه جمع باشه یا یه جای دو نفره  یا وقتی صفحه موبایلم رو باز می کنم پی امی که می بینم اون باشه 😀😀😀 

بگذدیم گفتم باشگاه ... باشگاه رو به خاطر افتادگی کتف هام می رم هر چند که فهمیدم دست چپم هم خیلی ضعیف هست و اصلا جونی نداره ..حالا دوتا دمبل دو کیلویی دادن جونم در اومد به خدا 😥😥😥. از طرفی خیلی وقت بود خودم رو رها کرده بودم حالا وقتش بود یه کمی به فکر خودم باشم ...

راستش این روزها از اینکه بیشتر وقتم رو خونه ام هم راضی ام هم ناراضی از طرفی هم همون خونه مامان بودن از یه جهاتی خوب بود و از یه جهاتی هم بد بگذریم ...

بهترین قسمت روز گذشته شام اوچمزه ای بود که نوش جان کردیم دست باعث و بانیش درد نکنه ..

خدا جوونم هر چی خیر و صلاحه رو سر راهم بزار می دونم اون وسط ها یه گوشه چشمت به منه من به همین هم راضی ام شکرت ...هوای سارا خانوم رو داشته باش و به ادم های خوب زندگیمون سلامتی و هر چی دلشون می خواد رو بهشون بده ...

  • ۹۵/۰۴/۲۱
  • سارا بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">