فصل های زندگی من

حرف های من و من

شنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۵ ب.ظ

امروز تصمیم گرفتم بلاخره یه کم وسط روزمرگی ها یکی دو ساعت مونده تا افطار رو با خودم خلوت کنم ... یه خورده مواد پیتزا آماده کردم تا واسه افطار درست کنم 🍕🍕🍕

وقتی رفتم بیرون تا یه خورده مواد غذایی بخرم هوا ابری بود و چند تا رعد و برق یه خورده بارون دلم می خواست همین طور می بارید تا سرد بشم چند روزه انگار توی کل وجودم یه شعله آتیش روشنه ....😟😟😟

بعد از اتفاق دو روز گذشته که خیلی ترسیده بودم و مجبور شدم نصفه شب برم بیمارستان و تا شیش صبح تحت نظر باشم و بعدش بلافاصله یه روز سخت کاری رو شروع کردم و خسته و هلاک هشت شب اومدم خونه که وسط تموم خستگی هام ..... جواب های خیلی خوبی گرفتم هه اونقدر خوب و دلچسب که به خودم می خندم که چرا اصلا اون کارو کردم مثل احمق ها رفتارکردم اونم با ادمی که فقط کینه رو می بینه و خیلی ازخودش ممنونه 😟😟😟😟

مهم نیست سعی می کنم همون رو هم فراموش کنم ..

بگذریم هر جوری بود صبح شد دیگه... خودمو رو اماده کردم که اگه حرفی پیش بیاد سر کار بگم شما هم به فکر و منم به فکر یه مدتی به خودم استراحت بدم و بعدش جم و جور کنم و برم تهران چون اینجا هیچی اون جوری که باید باشه نیست 📦📦📦📦

مدتی توی فکرم که برم اینجا چیزی ندارم که خیلی بهش وابسته باشم ... 

گاهی وقت ها دلتنگ می شم این روزها دلم تنگ شده برای چی و کی بماند و این روزها بهتر درک کرده ام که وقتی می گن تو قوی هستی بازهم می گم زن موجود ضعیفی هست دلم برای گذاشتن سرم روی یه سینه مردونه که فقط موهامو نوازش کنه تنگ شده ....

نمی دونم چرا این حس رو دارم خلوتم رو دوست دارم سعی می کنم شرایط رو اروم تر و اروم تر کنم سعی می کنم حتی خودم رو...

دنبال قرص چاقی افتادم اخه این چند وقته خیلی احساس لاغری می کنم اونقدر که روی صورتم تاثیر گذاشته دلم یه باشگاه خوب می خواد که یه کم وقت بگذرونم البته وقتی شرایط مالی یه کم بهتر شد ...

خیلی حرف ها توی دلم داره بالا و پایین می ره ولی نمی تونم بنویسم ... 


  • ۹۵/۰۳/۲۲
  • سارا بانو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">